מחפשות פתרון טבעי לכאבי צירים? הכירו את מכשיר טנס ללידה

מערכת שורש  כב שבט, תשפא  2/4/2021

כאבי צירים הם חזקים וקשים. אז מה הם בכלל צירים? מה ההבדל בין צירים אמיתיים לצירים מדומים? ואיך אפשר להפחית את כאבי הצירים ללא שימוש באפידורל? כל הפרטים בכתבה.
.......................

מחפשות פתרון טבעי לכאבי צירים? הכירו את מכשיר טנס ללידה

צירים- קווים לדמותם

צירים מתפרצים בגופנו כאשר שרירי הרחם מתכווצים, ההתכווצות נועדה לכוון את העובר לתעלת הלידה. עוצמת הכאב היא אינדיבידואלית ומשתנה מאישה לאישה, צירים מלווים בכאבים מכמה סיבות:

  •    לחץ על העצבים באזור של צוואר הרחם, ועל החלק התחתון של הרחם ע"י סיבי השריר.
  •    מתיחה של צוואר הרחם במהלך הפתיחה
  •    ירידה ברמת החמצון לשריר.

איך תזהו צירים?

יש דבר אחד שאת יכולה להיות בטוחה בו, כשהם יגיעו- את תדעי- אפילו בהריון הראשון קל לזהות צירים. בצירים אמיתיים בניגוד לצירים מדומים (ברקסטון היקס) תרגישי התקשות סדירה של הרחם אחת לכמה דקות. לעיתים ההתקשות תהיה מלווה בכאבים בגב התחתון או בבטן התחתונה. במקרה של צירים מדומים כאשר תשני תנוחה הכאבים יכולים להיפסק, אך במקרה של צירים אמיתיים שינוי תנוחה לא יכול לסייע.

ההבדל בין צירים אמיתיים לצירים מדומים

הכאב של הצירים המדומים (ברקסטון היקס) הוא כאב חזק, אך הם לא צירים שיובילו אתכן לחדר לידה. גם בצירים המדומים מתרחשת התכווצות רחמית אך ההתכווצות לא סדירה בניגוד לצירים אמיתיים. כמו כן, התדירות של צירים מדומים לא עולה בהדרגה, אלא נשארת באותה רמה בניגוד לצירים אמיתיים.

איך להקל על הכאבים?

יש נשים שמעדיפות לא ליטול אפידורל, כי הן מסרבות להכניס כימיקלים לגופן. כמו כן, יש מקרים בהם אנו חוות צירים קשים בשלב מוקדם מדי או מאוחר מדי של הלידה- במצבים הללו לא מומלץ ליטול אפידורל. אך אל דאגה, יש פתרון טבעי להקלה על כאבי הצירים- מכשיר טנס ללידה.

למה כדאי להשתמש במכשיר טנס ללידה

בעזרת מכשיר טנס ללידה את יכולה ללדת עם מינימום כאבים בלי להשתמש באפידורל. כמו כן, השימוש באפידורל יכול לגרום לתופעות לוואי כמו:

  •    החדרה של מחט המזרק למקום לא מדויק עלולה לסכן את היולדת, הזרקת חומר ההרדמה לתוך כלי הדם יכולה לגרום ליולדת לתחושה של טשטוש והתכווצויות.
  •    תופעות הלוואי של הזרקת אפידורל עלולות להיות לא פשוטות. להלן תופעות הלוואי הנפוצות: בחילות, רעד, כאבים עזים באזור הזריקה, קוצר נשימה, קושי במתן שתן, ירידה של לחץ הדם ועוד.
  •    זריקת האפידורל יכולה לגרום לנשים לסבול מכאבי גב תחתון גם כמה חודשים לאחר הלידה.
  •    הארכה של זמן הלידה.

מכשיר טנס (Tens) נועד להקל על כאבי הצירים במהלך הלידה. הוא מתאים לכל שלבי הלידה החל משלב צירי לחץ ועד שלב הוצאת השליה. הוא מוריד את הכאב בכ-40-60% ומתאים באופן מושלם לנשים המעוניינות ללדת לידה טבעית. תוכלי להתחיל להשתמש במכשיר בתחילת הצירים כשאת נמצאת בביתך, המכשיר יקל משמעותית על הכאב. ניתן לשלב עם המכשיר משככי כאבים וגם אפידורל. המכשיר קל ונייד ויאפשר לך חופש פעולה מלא. מכשיר הטנס אושר על ידי משרד הבריאות והוא מוכר בכל בתי החולים וחדרי הלידה בישראל.

אפידורל הוא לא מצרך חובה, הוא אמנם מעלים את הכאב אך הבחירה הטבעית תמיד תהיה הבחירה המנצחת. אל תהססו להתייעץ עם המומחים של מ.ד.ס פארם, אנו מתמחים בשיווק של מגוון רחב של מוצרים רפואיים שנועדו להקל על כאבם. המוצרים שלנו סייעו לאלפי אנשים לשפר את מצבם הבריאותי. הקניה דרכנו מאובטחת, ויש לנו שירות לקוחות מצוין ואדיב. אנחנו כאן עבורכם לכל שאלה וייעוץ. אנחנו כאן עבורכם לכל שאלה וייעוץ.